Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah

Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah

Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah




SPECIFICATIONS
Description
Upper arm  U80lh
Display style
LCD digital display
screen size
53*72mm with digit height 22.3mm
Display indication
classification (WHO) indicator
Irregular heartbeat (IHB) indicator
Year/month/date/time indicator
Measuring principle
Oscillometric method
Measuring localization
Upper arm
Measurement range
Pressure
0~300 mmHg
Pulse
40~200 pulse/min
Accuracy
Pressure
±3mmHg
Pulse
±5%
Memory function
2x90 groups memory 90 seconds
Power source
4 *AA size alkaline batteries or AC/DC
Automatic power off
In three minutes
Main unit size
132*100*45mm
Accessories
Main machine, cuff, English Instruction manual

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami www.kedaionlinemy.com
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

128 ■ Pesara Jutawan
Saya sedar yang menulis menjadi satu penderitaan Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah untuk kebanyakan orang, tetapi bukan untuk saya. Ia bagaikan syurga untuk saya. Bagi menghalang saya daripada menulis adalah bagaikan menghalang saya daripada bernafas. Jadi, saya lakukan apa yang saya suka dan menjadikan satu kerjaya darip adany a. Mengapakah saya hendak bersara daripada menulis? Mengapakah saya hendak persaraan awal daripada syurga? (Jika anda hendak mengetahui dengan lebih bagaimana untuk mendapat wang daripada melakukan apa yang anda suka, bacalah buku saya, Jutawan Ekstrem! Ia mungkin mengubah cara hidup anda sepe yang anda tidak sangka.)
Bekerja selepas 55
Saya telah menyatakan perkara ini  Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah dalam bab-bab yang awal dan saya ingin menyatakan sekali lagi. Anda harus memikirkan dengan serf untuk bekerja selepas umur 55 tahun atau mana-mana umur persara rasmi. Walaupun anda mengikuti apa yang disyorkan dalam buku in dan mempunyai wang yang cukup untuk bersara, anda akan lebih beruntung untuk menyambung kerja. Mengapakah hendak duduk di rumah hanya kerana anda telah sampai pada sesuatu umur? Mengapakah berhenti kerana ada orang yang berkata demikian? Seperti yang anda ketahui, persaraan tidak wujud sehingga 200 tahun yang lalu. Persaraan hanya satu eksperimen sosial yang menjadi pil yang diperlukan oleh perniagaan dan industri, kemudiannya diterima sebagai polisi. Tetapi sebelum itu, keadaan amat berlainan. Nenek moyang kita tidak pernah bersara. Mereka kebiasaannya bekerja sampai akhir hayat. Praktis ini berlarutan untuk ratusan mahupun ribuan tahun. Pada pandangan saya, Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah praktis bekerja selagi boleh bekerja merupakan sesuatu yang indah. Saya berpendapat kerja itu sesuatu yang hebat sekali dan saya sernemangnya mencadangkan ini kepada sesiapa pun. Tuan-tuan dan puan-puan, anda terlalu muda dan sihat untuk berkebun sahaj a pada usia 55 tahun. Anda mempunyai tenaga yang banyak untuk
 
0 Komentar untuk "Peralatan Bacaan Tekanan Darah Badan Murah"

 
Copyright © 2014 KEDAI ONLINE JUAL - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info